Freitag!!!

Hallo!

Nu är det fredag, för en gångs skull! Denna helg blir det plugg! Vilket är ett måste, måste!!! Idag fick jag veta mitt betyg i Tyska steg 3. Det blev ett MVG, som jag egentligen inte förtjänar.. På våra egna prov har jag fått MVG och på nationella VG. Svårt att avgöra antar jag. Detta resulterade i att jag, även fast jag fick ett MVG kände mig sämst i hela klassen och hade lust att storböla. Till råga på allt skulle vi sätta oss och göra massa grammatik som är skit svårt. Det fick mig att känna mig ännu sämre. Jag börjar allvarligt fundera på om min linje var rätt val. Jag hatar att vara dålig på saker, jag klarar verkligen inte av det. Dessutom har jag fått mitt första IG-prov någonsin denna termin. Gymnasiet är tydligen inte så bra.

Nu ska jag klä på mig och sedan äta hemma gjord pizza! Mums

Kommentarer
Postat av: carroo

men det kan ju inte bli bättre än MVG ;o och du är inte alls dålig, det är klart WWL är rätt annars skulle du ju få IG eller Gminus om du var dålig (:<3333

2008-11-25 @ 15:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0