Måndag!

Denna måndag har jag inget att beklaga mig för då jag endast spenderade 40 minuter inuti skolan och tro det eller ej, epidemin bland lärarna håller i sig. Nu håller vi tummarn. Nå väl. Jag for hem och där stod den, fluffig, mjuk och alldeles varm. Det var min säng, jag hoppade ner i sängen och sov några timmar.
Nu, när jag äntligen är vaken och pigg är det dax att sätta igång att plugga.

Igår kväll när mamma kom hem från falun så hade hon smugit in på Ikea en stund och hem kom hon med vanilj-och kanelljus, så nu luktar mitt rum en blandning av porrstudio och jul.

Ack och ve, nu sticker jag vidare. Till tyskan som väntar så vackert!


Kommentarer
Postat av: Stina svarar

400 + frakt. Maila [email protected] om du ska ha dom. kram

2008-11-03 @ 14:36:32
URL: http://stinalee.se
Postat av: Jennifer och Linnéa

Hoppas du har en bra dag:)

2008-11-03 @ 17:32:48
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0