Måndag..

Jag blev hemma denna måndag, jag mådde illa. Det kändes inte så lockande att sitta på bussen och vara helt grön i ansiktet.. Men nu känns det i alla fall bättre. I helgen har jag inte gjort något speciellt. Jag trodde däremot att min bror skulle komma och hälsa på men så blev det inte, fast jag skulle ändå bara vara hemma. Idag har jag legat och häckat framför tvn och jämfört datorer på internet. Spännade! Nästa torsdag åker jag och mamma till Egypten. Gud så jag längtar. Det blir att pressa och pressa på stranden.

Just nu sitter jag och svarar på några engelska frågor som ska vara till hjälp inför i morgon. Det är så fint väder ute så jag ska ta mina lurar i öronen och ta en promenad och sedan ska jag fortsätta. Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0