Måndag

Det är väl inte så konstigt att man inte hamnar på "mest aktiva"- listan när man inte uppdaterar något på 3 dagar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Jag har försökt att koppla allt materiellt i helgen (tv-spel räknas inte).

Nu är jag i alla fall tillbaka med nya krafter, vilket är skönt. Jag är halv exentrisk för en till vecka. Jag börjar bli trött och onekligt stressad över det mesta. Den här veckan ser faktiskt ut att vara riktigt lugn. Vi har endast ett prov och det är i svenska i morgon. Sedan är jag väl i stort sätt fri. Denna vecka avslutar vi även steg 3 i tyskan. Läskigt! Vi får nämligen betyg på fredag...

Nu ska jag återgå till svenskan som jag faktiskt börjar förstå mig på. Det är dö trist, men det är bara att nöta in allt.

Vi hörs senare, adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0