Onsdag kära onsdag.

För att påpeka för hundrafjärde gången så avskyr jag onsdagar.
Usch, jag tycker verkligen inte om dessa dagar...
Min dag började däremot alldeles utmärkt, eftersom det är onsdag så antog jag att något skulle hända. Men hela dagen i skolan har flytigt på väldigt bra, förvånande! Så nu skulle jag hem. Så jag satt där på tåget. Tog det som gick 15:22. Skönt tänkte jag då är jag hemma till fyra och så hinner jag fixa lite grejer. Men nej, det var signal fel så jag blev illa tvungen till att ta en buss, 629 kallas den och den bussen är inte min bästa vän. Nej nej.

Så jag satt där på bussen och som tur var satt även Ella där. När jag väl är nere i centrum och ska fixa det jag behöver göra börjar det bubbla i mig och det slår mig hur förbaskat svårt det är att få jobb. Så nu sitter jag här och är fly förbannad över att mina utgifter inte täcker mina inkomster. Dessutom har jag en kärt tyska prov som väntas till i morgon.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Svar: Självklart finns det möjlighet till en sådan kjol. Maila dina mått och sånt till [email protected]

Kjolen kommer kosta 150kr.

2008-11-05 @ 21:18:12
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0