Tisdag!!

Tisdagar är lätta, dom är sköna och oftast går dom riktigt fort. Precis som den här tisdagen. Det har gått fort vilket är skönt. Eftersom man kommer undan med 3 lektioner så är man inte helt slut körd vid dagens slut. Idag har jag pluggat tyska. Det är jätte skönt för jag känner mig jätte förberedd inför provet på torsdag och i morgon får vi även veta lite extra på lektionen. Just nu har jag tagit en plugg paus, sitter och checkar in olika sidor.

Imorgon är det onsdag, jag gillar inte onsdagar. Men innan hemfärd från skolan funderar jag på att sticka in på gina och köpa mig en klänning, jag var inne där idag men kunde inte bestämma mig så i morgon tar jag nog med mig ett smakråd!

Nu ska jag packa ihop lite grejer och sedan plugga. I slutet av kvällen beger jag mig till Mister X.

Adjöss allesammans.

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Svar: Tack så hemskt mycket! Jo vi kan sy kjolar om det finns intresserade. Kolla gärna vårat senaste inlägg:)

2008-11-04 @ 20:27:48
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

Nu ligger det uppe bilder på klänningar och kjolar som vi sytt, ta gärna ett kik på dem! :)

2008-11-05 @ 15:23:43
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0