Det nalkas mot kvällen

Klockan är 21:29... Jag är inte ett dugg trött. Jag borde vara trött för jag ska upp om si sådär 8 timmar. Jag ska till skolan. Den mörkaste, förfärligaste plats i hela världen. Okej, jag medger att det var överdrivet. Dessutom slutar jag ju klockan 12 och så kan det bli skönt att sätta foten utanför hemmet också. Så alla kan väl hålla tummarna för att jag ska bli frisk tills i morgon?

I morgon, då min favorit dag infaller (hurra hurra) ska jag till staden med Mister X som ska klippa sig medan jag ska vara med (hurra hurra). Jag hoppas ni inte missar min ironiska stämma med detta jag skriver och det här var allt för mig denna torsdagskväll.

Auf Wiedersehn, se upp för emon som visar sina bröst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0