Kvällen kommer

Nu har jag smaskat i mig en massa rödbetor. Visst är det gott när man äter ny kokta rödbetor med smör och salt till? Jag älskar det. Jag har även kollat på filmen " The love guru" och har man inte sätt den så är den en film man borde se. Lite barnslig humor, men det går ner. Det är kul. För att inte överdriva så älskar jag det. Fast vad ska jag säga, jag gillar ju de flesta filmer. Från Mamma Mu till Exorcisten. Nu väntar jag fortfarande på Mister X, vi ska basta och bara mysa när han kommer. Det är verkligen skönt att ha en bastu, synd att jag inte använder den så ofta bara.

Nej nu ska jag tända ljus och göra det mysigt! Vi hörs mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0