Måndag kväll !

Nu har jag suttit och pluggat historia i si så där 4 timmar. Även fast provet är först på fredag är det skönt att vara ute i god tid och jag känner mig faktiskt riktigt duktig som är det. Det som känns mindre bra idag är att mina skor fortfarande inte har kommit, jag börjar bli nervös och lite smått ledsen. Eller ledsen behöver jag dock inte bli än, det sparar jag tills om dom inte kommer.

I morgon ska jag ta mig mod till att lämna in CV i olika butiker i desperat hopp om att få ett extra jobb. Jag känner att mina utgifter inte håller ihop med mina inkomster. Sen på onsdag ska jag fika med Erica, det ska bli mys. Hon är alltid lika snäll! Resterande veckodagar ser ut att handla om en massa plugg så jag blir inte så aktiv den här veckan. Fast det är jag för sig inte någon annan vecka heller. Till helgen blir det partaj och på lovet ska jag och Ella se någon bio, sola och öla i min bastu. Jag saknar den tjejen

Nej nu ska jag göra mig i ordning för sov dags, jag är helt slut.
Godnatt måndags älskare, ni är fortfarande idioter i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0