Måndag

Måndag, fem hela dagar kvar till fredag. Har jag glömt att säga att jag har blivit sjuk, igen?! Jag börjar lessna, men samtidigt är det väl dags för mig att förstå att det inte riktigt är sommar ute längre. Min helg har varit skön, jag har för sig inte gjort speciellt mycket. Jag har för det mesta sovit och försökt bli frisk. Så att idag blev det en hemma dag, men jag har egentligen inte tid med det. Fast hellre sjuk en dag än fem så att säga. Jag ska strax sätta mig och plugga in lite matte, eftersom jag har matte prov på onsdag och sen skriva klart mitt reportag.

Jag känner verkligen att när inte skolan är någon utmaning är den riktigt tråkig och det är precis så det är nu. Det är dö trist. Okej, vi har några prov som är lite små svåra men det är ingen utmaning. Då känner jag att jag lika gärna gör klart veckans arbete hemma en förmiddag och sedan är "sjuk" resten av veckan, vilket är urtrist. Men det är trist när det är enkelt.

Nej nu ska jag dyka ner i matten, hej å hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0