Onsdag..

Som ni tidigare har förstått så är onsdagar, lika som söndagar och måndagar inte min favorit dag. Det är skinande sol ute men det är dystert ändå. Onsdagar är min längsta dag och jag ska efter skolan åka till stan för att handla present till min syster, sedan hem och plugga. Det är tungt, det är jobbigt och jag vet inte hur jag ska räcka till. Tack och lov att Mister X kom hem tidigt till mig igår, annars hade jag förmodligen suttit och pluggat. Istället bastade jag och tog en lång dusch. Det behövde jag verkligen!

Just nu sitter jag på svenskan och skriver ett reportage om en restuarang. Jag har en lektion kvar och det är tråk-engelska. Jag funderar på att skippa engelska och åka direkt till stan och sedan hem. Men jag borde inte göra det och kommer inte göra det heller. Nu ska jag återgå till mitt reportage innan min svenska lärare går lös på mig.

Onsdags människor, jag tycker inte om någon av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0