Onsdag!

Efter en dag med sprängande huvudvärk och 11 cm på fötterna mår jag lyckligtvis bra! Efter alvedon knaprande och sovande är jag nu som en ny människa. Med tanke på höjden på pjucksen har mina fötter klarat sig undan med smärta, förutom skavsåret på höger stortå. Jag har utsett den här dagen till en pluggfri dag eftersom jag känner att min kropp inte riktigt grejar en sten hård plugg dag, så nu ska jag bege mig till Mister X för att ha lill-lördag. 

Imorgon blir det däremot hårda tag då ett efterlängtat historie prov väntar på fredag.
Denna vecka, som jag tycker varit en seg vecka har visat sig bli en lyx vecka med väldigt få lektioner. Idag hade vi endast en lektion som bestod av matte. Jag hoppas att epidemin bland lärarna håller i sig tre år framöver!

Morsning alla skådare, jag är lycklig så se upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0