Onsdag - två dagar till fredag!!

Nu börjar jag faktiskt lessna på att vara sjuk och bara för att jag gör det, börjar jag bli ännu sjukare. I helgen har jag sätt framemot att hitta på olika saker och jag tänker inte vara sjuk! Fast jag kanske ska börja med att gå till skolan...
Nå väl, imorgon ska jag som vanligt ställa klockan och försöka gå till skolan (hoppas att jag inte är allt för sjuk).

Ikväll ska jag ladda upp, det menas med att ligga i soffan och dega för att sedan gå och lägga sig i tid. Jag tycker jätte mycket synd om Mister X som har råkat ut för magsjuka...lite egoistisk som jag ibland blir hoppas jag verkligen inte att jag blivit smittat. Stackarn!

För övrigt så har jag skolarbete strax över huvudet och jag vill inte tänka på hur mycket jag har hamnat efter nu när jag varit borta. Idag skulle jag gått till skolan för att göra matte provet, men det hänger kvar tills nästa vecka. Då jag även har 2 andra prov. Samhällskunskap och historia. Det kanske börjar bli dax att plugga..

Nej nu ropar maten ifrån köket...det luktar gott, men jag är inte så vidare hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0