Plugg!

Innan jag återgår till min kära tyska måste jag smita in med ett inlägg som är väldigt roligt!
Jag träffade på en gammal klasskompis idag, Frida, när jag var på väg hem från skolan. Hon berättade en sådan rolig sak för mig angående våra förra mentorer. Några av våra förra klasskompisar hade varit och hälsat på i vår gamla skola och stått och pratat med vår ena mentor och vår drama lärare.
Vår förra mentor, Lars, kommer man ju verkligen aldrig glömma. Speciellt inte hans entré in i klassrummet första dagen. En tajt vit t-shirt med ett tryckt på ett får som sa bää och ett par slitna svarta jeans. Denna utstyrsel hade han på sig i en hel vecka! Antingen måste han ha haft 7 st bää t-shirtar eller en och samma. Hur som helst. Vi har alltid trott att han varit homosexuell. Så när våra förra klasskompisar var och pratade med honom sa han "jag har kommit ut" och reaktionen var ju inte så speciellt märkvärdig då vi gått runt och trott han varit homo hur länge som helst! Han var tydligen själv väldigt förvånad över att ingen blivit förvånad! Haha.

Nej det där var riktigt roligt! Gud så jag saknar min förra klass, den var verkligen super mysig! Måste smita förbi min förra skola någon dag i veckan. Nu ska jag dyka ner i tyskan igen. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0