Söndag...

Gog eftermiddag alla söndags läsare! Jag har nyss skickat hem Mister X (han stack frivilligt). Så nu ska jag dyka rakt ner i tyska böckerna! Jag har nämligen prov på fredag (varför pluggar jag nu)?
Min helg har varit oerhört bra, även fast jag kännt mig små krasslig hela tiden. Jag har firat min käre mor, jag har träffat bra människor och försökt festat.

Den här söndagen känns riktigt (jävla) tung. Det regnar ute, om ni inte redan märkt det. Dessutom är jag trött, mina ögonlock faller ihop och värst av allt. Det är måndag i morgon. Ack och ve... Jag tycker inte om söndagar, fast det har väl de flesta förstått vid det här laget. Nej nu ska jag återgå till min tyska grammatik och smälla i mig en och en annan tårtbit.

Auf Wiedersehn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0