Söndag kväll

Är det inte förvånasvärt skönt att kunna sitta uppe utan att känna måndags ångest? Jo det är skönt och jag njuter så länge det varar. Jag är onekligt trött men det är något med att folk inte svarar i telefonen när jag ringer som gör att jag inte kan sova. Jag blir en aning orolig. Jag ogillar det. För om man ändå inte tänkt svara i telefonen då är det väl ingen vits att man har den på.
Nå väl, lite överdrivet av mig där men ni förstår väl vart jag vill komma. Så nu, när jag inte kan sova, tänker jag sitta uppe tills människan i fråga ringer tillbaka. Oh ja, jag vet att jag är naiv. Men vem skadar det, då det bara är en ångest fri söndag kväll denna höst. Jag laddar väl ner någon schysst "rulle" (som tydligen betyder film) och väntar på ett samtal.
Så länge får ni klara er galant, då jag endast är två kliv från datorn.

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0