Sovdags.

Sprängfyllt. Mitt huvud. Jag kan knappt se, jag har ont i huvudet. Det finns en tydlig anledning till varför ens föräldrar förbjöd en hel dag framför tv, därav min extrema huvudvärk. Vi har skolfoto i morgon. Jag är sjuk. Jag är arg. Jag är på dåligt humör. Jag tycker att mina skor ska komma nu med detsamma så att jag kan använda med hela min själ.
Dom kommer om 2 veckor, för att vara exakt. Jag är spänd, inte bara på grund av tv-tittandet utan för att jag är så förväntas full på skorna. Jag lyssnar på Roxette. Sen när lyssnar jag på Roxette? Jo när jag känner mig för att må lite sämre än vad jag redan gör. Jag vill tillbaka. Ta mig tillbaka till januari, då allt var som det skulle vara.

Åh, alla förväntas fulla människor. Släck lågan, någon kommer ändå blåsa ut den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0