Vilken höstdag!

En sådan här dag vill man helst av allt bara sitta ute i solen med en kopp te och det är sådan här dagar som gör att man älskar hösten! Det är bara att passa på nu, innan rusk och regn kommer på riktigt...
Men tillbaka till idag. Jag är riktigt trött faktiskt, känns som att skolan tar all energi just nu. Det är mycket plugg och så ska man också hinna med alla läxor man får. Men det är faktiskt riktigt kul. Jag gillar faktiskt skolan och det har jag alltid mer eller mindre gjort. Fast vissa dagar kan ju skolan trycka upp sig i någons röv så att säga...Så som måndagar..

Imorgon kommer min syster från Köpenhamn hit! Det ska bli jätte roligt. Har inte träffat henne på hur länge som helst, hon fyller även år på torsdag. Tråkigt för henne att jag måste sitta inne och plugga hela dagarna efter skolan, skulle så gärna vilja hitta på något med henne! Om drygt en vecka kommer mina skor och om 2 ½ vecka är det höstlov. Tänk vad fort tiden går! Det ska bli så skönt med lov, kunna sova ut. Verkligen sova och vila upp sig. Sen är det bara en månad kvar tills jag och mamma åker till Egypten. Nej nu babblar jag på alldeles för mycket. Det gillar jag inte.

Hejdå, idag är det en bra tisdag, fast det håller nog inte så länge till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0