Torsdag - en dag till fredag

Kära läsare (om ni ändå kunde växa i mängd) det har nu blivit torsdag. Det innebär att i morgon är det fredag. För er som är mindre smarta (korkade) ville jag bara informera er. Det regnar och det är ett riktigt förjävligt väder ute men inte gör det mig deppigare! Jag håller nämligen på att bli frisk... Jag är inte riktigt säker på hur jag ska tackla det, eftersom det innebär skolan i morgon. Men jag klagar inte. Inte överhuvudtaget (yeah right ?!).

Idag skulle jag ha gjort varenda förälder stolt men jag får nöja mig med att göra min mamma stolt, då jag städade badrummet grundligt (betona grundligt). Jag har skrubbat, putsat, dammsugigt och stoppat handen i toaletten. All denna möda gjord bara för att få ett rent badrum. Om badrummet blev rent, nja det vet jag inte.
Däremot har jag även vänt upp och ner på mitt sovrum, även det har blivit städat och det blev rent. Och det luktar så gott, det luktar rent, som ett sjukhus!

Jag ska återgå till att plugga samhällskunskap. Ack och ve skona mig från detta hårda arbete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0