Torsdag!

Tydligen håller sig epidemin bland lärarna i sig så idag kom jag undan med två lektioner och imorgon kommer jag undan med en! Veckan innan lovet är ju absolut bäst. Proven kan jag gärna ta, det är inte så farligt. Men efter lovet har vi dock ett tyska prov och jag har ingen aning om vad provet handlar om. Ajaj.

Idag är det sten hårt pluggande som gäller, då en film är inkluderad. Så just nu ser det ljust ut, jag ska krypa ner i sängen och kolla på film.

Imorgon är en lovande dag. Förutom nervositeten över historie provet så funderar jag på att sola en snabbis och på kvällen kanske vi tjejer i klassen ska hitta på något. Party!

Adjöss alla sjömän, flyt säkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0