En ren skit hög

Jag är arg. Jag är något sårad. Jag är besviken och frustrerad. Jag vill skrika.
Stressad över denna helvetes skola som gör en uppe i varv hela tiden, det finns inte en möjlighet att slappna av och på helger hinner man inte varva ner. Jag klagar för jag känner en härlig klagosång inom mig.

Jag borde göra något. Jag borde ut och springa i det regniga vädret. Det står så väl beskrivet på Kellogs Kspecial paket att regndroppar är bra för blodcirkulation. Så varför inte sätta på sig springa skorna, in med musik i öronen och sätter fart mot ingenstans. Jag borde, jag måste men jag klarar det inte. Dessutom är datorstolen alldeles för bekväm och Slipknot gör mig för bra sällskap i mjukis kläderna.

Välkommen till den frustrerande sidan av tonåren. Be den dra åt helvete och skit i vad alla säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0