I'm back but not black

Måndag, kära måndag. Den här måndagen var ganska okej faktiskt. Förutom att jag verkligen inte orkar gymma...
Jag känner verkligen hur min stora, saftiga fläskröv sitter och göder sig bland all fet mat jag stoppat i mig och det får den jätte gärna göra. Jag är för lat för att göra något.
Dessutom satt jag och gjorde väldigt konstiga ljud vid maten idag... I en liknelse med en gris så att säga. Men är det så förundrande? Då jag nog är en gris på pricken, med både matvanor och kroppstorlek.

Jag ska nu krypa ner under mitt duntäcke och sätta på en riktigt bra kärleks film och drömma mig bort; för att sedan komma tillbaka till den hårda verkligheten (verkligheten=Plugga, plugga och mer plugga).

Adjöss alla tonåringar, vi synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0