Jag borde..

Tyska läxan ligger fortfarande i väskan, jag har inte rört den. Istället har jag suttit och planerat årets inköp till min garderob... Betydligt roligare, men samtidigt deprimerande när man inser att pengar försvinner väldigt fort.

Jag borde och jag måste sätta mig ner och plugga glosor och en massa (jävla) grammatik. Men snart börjar Idol tror jag och jag funderar på att göra mig en stor kopp te. Kanske ser jag över läxan efteråt? Nej usch, jag tycker inte om min slappa attityd! Jag hatar ju att ligga efter. Ser ni hur jag klyvs i två delar. Jämför mig gärna med en människa som lider av schizofren, jämförelsen är jag van vid. Kanske för att jag oftast klyvs i två delar. Med två starka viljor som dras ifrån varandra. Har man orken, väljer man båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0