Jag sjönk ännu lägre

Ibland tror man visst att något aldrig kan bli sämre. Men icke sa nicke.
Jag fick mig ett ryck, så jag tänkte städa garderoben och byrån. Det resulterade i att jag nu kommer slänga 4 kassar med kläder... Aj, det svider i själen! Bittert och ännu mer bittert. Min syster har nog rätt som kallar mig bitterfitta...
Men jag får se det från den ljusa sidan, nu får någon ful liten afrikan eller asiat ( eller vem det nu än är som får mina kläder) som behöver kläder får det... Så nästa gång ni kollar på tv och det är reklam om fattiga barn kan ni ju hålla utkik efter mina kläder...

Jag känner mig som han som sjunger "because I got high"... fast jag vet inte varför..
Sug söndags eftermiddag, sug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0