Just nu - tv veckor på onoff

Hej igen!
Anledningen till att jag skriver yttligare en gång är för att det är lite spännande. Känslan kan nog jämnföras med när en 3-åring som petar sig i näsan flera gånger om och hittar samma sak, men fortsätter att gräva. Visst är känslan underbar?
Jag måste varna folk att jag ibland kan bli väldigt negativ och dryg. Ni behöver verkligen inte ta det personligt om jag riktar det mot någon enskild person, har bara väldigt starka åsikter ibland om saker och ting.

Jag sitter här i min ensamhet och kämpar med min tyska läxa, som egentligen är simpel. Men alldeles för tråkig! Dock är jag inte ensam, då jag har sällskap av min chokladkaka och ensamheten i egen hög person!

Idag rullar en massa skum musik ur mina högtalare. För det mesta är det Ted Gärdestad. Jag har kommit in i någon love-teddy grej. Otroligt? Jag vet! Även så är jag oerhört förtjust i The Beatles.. Jag vet, ni måste nu tro att min musik smak grundar sig på en otroligt musikalisk tjej som inte bara lyssnar på öronbedövande RnB men nej nej. Jag kan inte ens ta ett ackord ur min egen mun! Vad det nu var för uttryck..

Nej men skutta vidare livsnjutare. Jag ska skutta tillbaka till Beatles och tyskan... Ack så deprimerande 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0