Kära tisdag

Idag vet jag inte riktigt vad det är för fel på mig. Jag är trött och hela kroppen känns tung. Efter att jag varit upp i morse, gjort mig i ordning och skulle gå iväg till bussen strejkade hela kroppen. Det var som att någon hälde en hink med trötthet över mig. Vilket resulterade i att jag har spenderat hela förmiddagen framför tv och sovit. Jag har ingen lust att bli sjuk. Men jag har så mycket att göra, jag måste verkligen få ordning på min vardag, den känns alldeles för kaotisk för tillfället. Jag förstår inte hur min kropp och min hjärna ska orka med allt detta plugg samtidigt som jag förväntas träna minst 2 ggr i veckan. Jag har en kalender men jag borde köpa en almanacka då blir det lite mer organiserat tror jag (tusen saker i huvudet på en gång)

Farväl så länge, jag ska leta reda på en vackrare skönhet än mig själv (otroligt lätt gjort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0