Kvällen nalkas

Jag har nu rest min stora röv från den älskade soffan och det underhållande programmet Idol-2008. Nog är det ett av det roligaste programmen jag vet, efter Friends och Herkules på Disney Channel. Jag kan nog inte påstå att jag är en riktig idol-tjej som följer noga med efter varje tema, men audtitions är så roliga. Jag funderar på att krypa ner i mina mjuka säng med mitt duntäcke och läsa en bok... Men vi vet att det inte kommer hända. Jag kommer förmodligen sitta och uggla framför datorn tills mitt samvete börjar somna och mina ögonen är fyrkantiga. 

Visst är mitt liv än så länge ganska föga intressant? Jag lovar er att efter helgen får ni höra smaskiga historier om hur jag spenderar en underbar helg.. Vilket sällan är något märkvärdigt. Men på söndags kvällen då jag sitter och skriver om min intressant och innehållsrika helg kan vi i alla fall hoppas på att alla läsare har fantasi och har lust att vidga sina vyer.

Egentligen är man som bloggare ganska ensam. Ta inte illa upp nu (om du känner dig träffad kanske du är en aning ensam). Jag tänker på mig själv. Här sitter jag, ny bloggare, känner mig som en 3-åring som fortfarande petar i näsan och spenderar en alldeles utmärkt torsdag kväll helt ensam! Tvi och ve så deprimerande en torsdags kväll kan sluta. Jag åter kommer med mitt liv imorn efter skolan, efter klippning och förhoppningsvis sitter min käre pojkvän brevid mig och håller sällskap, samt drar dryga kommentarer om hur fjortis det är att blogga. Jag älskar honom ändå,fast han inte förstår själva lyckan med att blotta sitt liv såhär uppenbart på internet!

Godnatt alla natt ugglor och fjärilar. Nu säger jag godnatt (fast risken att jag somnar är minimal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0