Måndag - 5 dagar till fredag

Jag är ovanligt sliten denna måndag, då jag inte gjort ett smack förutom att strosa runt i Täby centrum. Det började med att jag var "sjuk" för att missa orienteringen. Då fick mamma en idé; Ja, vi går till doktorn sa hon. Ack och ve tänkte jag, men behövde följa med ändå. Hos min snälla doktorn visade det sig att jag har ett virus och förmodligen halsfluss. Ibland lönar det sig att vara låtsas sjuk. Nåja, nu ska vi inte prata mer om detta.
Imorgon har vi program dag. Vi ska nämligen planera vår resa till Tyskland (8/1-5/2). Hurra, hurra... Jag ser hellre fram emot vanliga lektioner än sitta och lyssna på tv lärare i en hel dag. Fast man får se det från den ljusa sidan (vad det nu är för sida).

Kommande veckor ser inte alls ljusa ut för en lat person som mig. Veckorna inkluderar; plugg, plugg och vänta, jag tror jag glömde något. Nämligen mer plugg. Dessutom ska man hinna med den fysiska aktiviteten, dock går det om man bara lägger manken till.

Nej nu säger jag hejdå (godnatt). Jag är monster trött, då jag nämligen är sjuk

Godnatt alla natt ugglor, sitt ej upp och uggla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0