Nej fy fan

Måndag, måndag... måndag!
Jag tror nog att jag kryper tillbaka ner i sängen och somnar om ett tag... Fast det skulle då aldrig hända eftersom jag sitter påklädd, sminkad och precis smällt in mig två leverpastejsmackor och är redo att se världen (världen=skolan). Jag beundrar de människor som tycker om dessa tidiga mornar...eller så tycker jag rent ut sagt att dom är riktigt dumma i huvudet.

Nej nu ska jag greja det sista innan jag springer iväg till bussen. Vi hörs efter jag har varit i skolan och gått två hela jobbiga lektioner och sedan gymmat och är hemma innan två ( vad i helvete klagar jag för)?  

Håll modet uppe, även om det är lägre ner än dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0