Onsag! Iskallt

Idag är det riktigt, riktigt iskallt ute (tänkte bara informera er som inte varit ute under dagen, haha). Det verkligen isar tag i benen när det blåser. Sen när blev det 10 grader i september ( inte fan vet jag )?
Jag skrev inget i morse och det kan bero på att jag vaknade när jag skulle springa till bussen så jag hann direkt inte, och dessutom så var jag hos Mister X. Tänk så dåligt denna iskalla onsdag började. Jag hann inte ens äta min frukost och frisyren och ansiktet ska vi ju inte prata om (klädvalet sög det med).

Denna iskalla och vintriga onsdag har gått riktigt fort (onsdagar är ju den värsta dagen)! Jag gillar inte onsdag, den är mitt i veckan och man vet inte riktigt hur man ska bete sig. Nu när man är en förfrusen, ilsken och jobbig tonåring så är nog onsdagar värst. Men nu är jag hemma igen efter att ha tagit en fika med Mister X och smällt i mig en tårtbit på ca 4 minuter och nu känner jag verkligen hur allt börjar lägga sig på benen, magen och rumpan. Jag blir nog med i Outsiders om 10 år som Sveriges fetaste människa. Är ni där och hejar då ?

Nej nu ska jag slurpa i mig min varma kopp choklad och plugga lite tyska, eftersom hela min vardag består av tyska, tyska och ännu mer tyska.

Jag smiter in med ett till inlägg senare om jag inte förfrusit i tyskaboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0