Sliten

Vad har jag gjort idag? Vad har jag åstakommit som är bra? Svaret blir ; ingenting.
Måndagen har varit bra, den har varit lugn. Men jag är så fruktansvärt trött! Mitt huvud känns tungt och jag är en aning varm (säg inte att jag håller på att bli sjuk). Jag vill bara krypa ner i soffan med en kopp te och myskläder, men jag borde ta tag i engelska läxan som ligger här brevid mig. Men huvudet bara strejkar!

Kanske ska lägga mig och vila så jag orkar ta mig till skolan imorgon, jag har ingen större lust att missa något... Jag får bara en sådan fruktansvärd plugg-ångest om jag inte sätter igång med det här (kanske ska jag i alla fall se över papperna).

Vi ses så snart som möjligt folk, när jag har kommit tillbaka till mänsklig skepnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0