Söndag eftermiddag - en aning deprimerande

Söndag eftermiddag. Söndagar är ett helvete. Dagen efter är måndag. Måndag innebär upp klockan 6 iväg klockan 7 och sedan skola resten av dagen och ett likadant mönster upprepar sig i 5 hela, jobbiga, slitsamma och sega dagar. Så många gånger, man har tänkt på att sjukanmäla sig, så att man kan ligga kvar och se den bittra, jobbiga måndagen svepa förbi.
 Jag blir deprimerad och får en stor lust att svepa i mig ett helt paket glass och sedan sitta och grubbla på varför jag gjorde det eftersom konsekvenserna blir förödande, nu när man är tonåring och får finnar.
Jag hoppas att ni kan välkomna den bittra och sarkastiska Bea.. då hon intar sin position som en bitter och bloggande tonåring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0