Torsdag, en dag kvar till fredag-känns som en evighet

Kära efterlängtade torsdag. Tre lektioner, var av en är idrott-slutar klockan två.
Dagen innan fredag, så underbart! Men nu när det börjar närma sig kväll så inser man att helt plötsligt är det ett helt dygn kvar tills den efterlängtade fredags eftermiddagen. Dock är mina fredagar helt underbar och i morgon är den nog underbarast då jag endast har två lektioner (brukar ha tre), vi har en håltimme och så slutar vi kvart över tolv!

Igår kväll satt jag och slet med att jobba på min insändare som skulle vara inne idag och när allt var färdig skrivit och svettet hade runnit långa vägar och jag var fly förbannad så kommer mamma in och säger att jag ska till doktorn och att jag missar första lektion. Då insändaren ska vara inne. Så där satt jag, i tre timmar och slet och skrev fingrarna av mig. Till ingen nytta.

Fy helvete.
Nej nu måste jag återgå till min tyska läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0