Torsdag - snart fredag

Hemma! Det är torsdag och imorgon, imorgon är det äntligen fredag! Som jag har längtat.
Imorgon bär det av till Falun för att besöka min bror och hans flickvän som bor där. Min bror fyller även år på lördag!
Jag ber innerligt om ursäkt för att jag inte har skrivit tidigare eller imorse. Jag var en aning sen på morgonen och jag har varit hos Mister X nu på eftermiddagen. Just nu, sitter jag här och är fruktansvärt stressad. Har 6 sidor grammatik i läxa tills i morgon, som vi fick idag och jag ska packa tills imorn. Dessutom ska jag hinna med att se det bästa mobbningsprogramet, nämligen Idol!

Ni underbara älskade torsdags människor får ursäkta mig. Jag måste (betona måste) plugga tyska nu. Tack och lov för att jag gjorde klart historieläxan tidigare i veckan.

Adjö, Auf Wiendersehn och good bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0