Äntligen fredag!

Hej allesammans!
Vad urusel jag har varit på att uppdatera. Men faktum är att det inte har hänt något nytt. Det är samma visa varje dag. Gå till skolan, hem, plugga och sen sova. Det är inte så händelserikt då. Nu sitter jag i alla fall ny duschad framför datorn och väntar på att vi ska äta middag, den är nog strax klar. Ikväll så ska jag nog ta det lugnt, ska träffa Erica en stund och sen får jag väl se.. Min bror och hans flickvän kommer också hit idag, eller rättare sagt ikväll.

Det ser i alla fall ut att bli världens väder i helgen så jag ska nog spendera mesta dels av min tid utomhus! Nu ska jag klä på mig och göra diverse tjejiga saker.

Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0