En dag kvar sen LOV!

Hej allesammans! Hur mår ni idag? Visst blir man onekligen lycklig när vädret är sååå underbart? Vilken värme det är ute, gud så jag längtar till juni och juli just nu! Nåja, det är bara en dag kvar och sen är det lov. Så himla skönt. Jag längtar så mycket. Vad är er planer för kvällen? Själv så sitter jag och skriver på mitt historie inlämning som ska vara inlämnad i morgon. Jag hoppas jag lyckas få ut den i morgon i skolan för att bläcket till min skrivare tog helt plöstligt slut, inte okej!

Nej, nu ska jag fortsätta skriva så att jag slipper sitta här hela kvällen. Först ska jag bara göra mig en kopp te och kanske ett par smörgåsar.

Idag är jag förresten väldigt vårig och blommig.

Bis später!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0