Freitag!

Åh, vad det är skönt med helg. Eller vad säger ni?! Jag känner mig helt slut efter den här veckan, även fast vi bara har gått 4 dagar totalt. Veckan har dessutom varit väldigt lugn, jämfört med vad som kommer att komma.

Nåja, nu sitter jag och segar lite, Ella åkte för drygt en halvtimme sen. Vi har kollat på Talang 2009 och på Borat. Borat är utan tvekan en av mina favorit filmer och jag är helt frälst. Scenen då han kommer in på hotell rummet och sätter sig på stolen är oslagbar. "King in the castle, king in the castle". Oslagbart.

För alla kära tysktalande så visade Hildis och Emma mig en sjukt rolig video på youtube idag och den tänkte jag även dela med mig till er. Om ni då kommer förstå det roliga i det hela.

Nåväl, det blev ett tråkigt inlägg det här och lite rörigt. Jag säger godnatt men först ska jag lägga upp videon och driva lite tid på internet. Imorgon ska jag till mormor, vi ska åka hemifrån klockan 10...


Kommentarer
Postat av: petra

hahahah den är så jävla störd :D

2009-04-19 @ 12:14:57
URL: http://sofiapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0