Onsdag!

Hej allesammans! Ni har väl inte missat det helt underbara vår vädret som är? Jag vill bara sitta ute hela tiden, det är så skönt med solen. Man blir så lycklig av den. Vilka start på veckan det har varit. Så fullsmockat att göra, helt upp till öronen. Snart ska jag iväg på middag hos en kompis som fyller 18(!) idag. Men jag kommer förmodligen behöva dra mig direkt efter middagen för att jag har idrotts prov i morgon och på fredag ska historia projektet var inlämnat. Snart fredag, bara att bita ihop! Det är faktiskt väldigt enkelt med hjälp av det underbara vädret.

Nej nu ropar mamma, jag måste skriva på födelsedags kortet! Ha en fortsatt trevlig kväll

Bis später oder morgen!



Snart sommar med massor av underbara kvällar! Bara två månader kvar, bit ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0