Sena kvällar och sena mornar!

Jag glömde berätta att jag hade utvecklingssamtal. Det är något som jag fruktar. Samtidigt som jag tycker att det ska bli spännande att få reda på hur det går i skolan så är det så jobbigt att det sitter en människa rakt framför mig och dömer mig. Jag avskyr att vara passiv i sånna sistuationer. Nåväl, det här var det värsta utvecklingssamtalet jag någonsin haft, någonsin! Jag har alltid presterat så jäkla(!) bra och nu, helt plötsligt går det åt helvete. Vart plockar man upp pluggorken igen, när man har förlorat den? Den är ju helt omöjlig att få tillbaka.

Nåväl, jag får väl ta mig i kragen. Det är ju trotsallt bara 2 månader kvar till sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0