Aj aj aj..

Godmorgon allesammans!
Vilken riktigt förjävlig morgon det är idag, med tanke på hur jag ser ut och att jag ska på kryssnilng. Jag är ett levande exempel på varför man inte ska sola solarium under vintern då man bränner sig väldigt lätt.. Hela min kropp är svullen och röd.. Jag har i alla fall tur som kan skratta åt mig själv.

Nåja, dagens planer är att åka på kryssning. Jag lämnar mina fina kära dator är hemma vilket betyder att ni kommer höra av mig först imorgon kväll. Jag hoppas ni klarar er utan mig.

Nu ska jag äta en smarrig frukost och sedan göra något oviktigt så som att kolla på tv!

Bis später!



Så här ser jag ut just nu. Kan ni tänka er hur min stackars rumpa mår?! Helt knallröd.
Jag hoppas jag lyckas att avskräcka någon från att hoppa in i ett solarium.. (pjamasen är asball)

Kommentarer
Postat av: peta

lycka till på båten bea :) höhö

2009-02-26 @ 13:41:45
URL: http://sofiapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0