Efterlängtad fredag och helg!

Hej alla!

Jag har verkligen längtat efter fredag och helg. Så himla skönt och ännu bättre med sportlov nästa vecka!! Den här helgen ser ut att bli en av dom roligaste på länge. Ser verkligen framemot morgon dagen! Hur ser eran helg ut?

Idag hade vi ett nationellt prov i tyska.. Steg 4.. Det gick väl sådär. Faktum är att det var sjukt svårt och jag brukar aldrig behöva så lång tid på mig som jag behövde idag. Men jag tror att jag i alla fall fick ett G, det är det ända jag ömig om just nu. Att få godkänt i tyska steg 4 inte för att jag egentligen tror att det kommer vara något problem. Nåja, slutpratat om tyska. Det blir lite lång tråkigt i längden.
Just nu sitter jag hemma hos mig med Rebecca. Vi har varit på handbolls match och sedan hemma hos Lollo tillsammans med Emma också. Det var jätte mysigt. Nu ser det ut att bli film eller något liknande. Dessutom har jag semlor hemma.. Mums!

Nej nu ska jag vara social mot Rebecca, hon sitter och rådampar på pianot.

Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0