För alla andra som inte har någon...

...så finns det alltid vänner. Jag har så fina vänner. Så väldigt väldigt fina vänner!

Jag fick nyligen ett så himla fint sms av min kompis Rebecca..
"Gumman du är stark, du behöver inte honom för att stå på egna ben. Du måste stå upp för dig själv, du behöver inte det här. Du klarar dig så otroligt mycket bättre utan. Det sårar dig, det förstår jag. Men älskling, försök, du har dina vänner som gör vad som helst för dig. Du behöver inte verkligen inte en kille som trycker ner dig och som underskattar din förmåga att älska. Jag vet hur svårt det är och jag säger inte det här för att vara dum. Du behöver få höra sanningen! Jag vet hur ont det gör och hur sjukt jävla svårt det är. Men det är då man tar hjälp av sina vänner och försöker göra det bästa av situationen. Man vill bara vara i hans närhet och aldrig gå därifrån. Men i slutet är det du som själv blir sårad. Kom igen bea, gumman, ryck upp dig. Du behöver inte det här och för det första förtjänar du det inte! Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. Kom igen bea, you rock girl!!"

Hon är så fin min Rebecca. I 10 år har vi känt varandra. Hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0