Fredag kväll..

Hej allesammans!

Jag är så slutkörd efter den här dagen. Har varit aktiv sen klockan 4 imorse och jag känner att jag verkligen behöver sova. Jag hatar att jag inte är hemma. Jag kan ju inte somna på nätterna, fast samtidigt är det så underbart att vara hos min bror och hans barn. Man vill nästan själv skaffa barn, dom är ju så underbara. Barn ska jag ha men inte än.

Vi sitter och slöar i soffan och äter glass och kladdkaka. Vad annars skulle jag trycka i mig på kvällarna?
Imorgon så ska jag plugga och försöka gå ut. Det är så grymt mycket snö här i Härnösand!! Norrland är väl helt okej, i alla fall ibland eller två dagar räcker för mig sen kräks jag på alla insnöade norrlänningar. Usch vad fördomsfull jag låter.

Jag märker hur rörigt det här inlägget blev.. Min skalle är helt rörig och svin trött. Nu är det tv och sen någon gång ska jag sova.

Bis morgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0