Godnatt!

Hej alla igen! Nu har jag precis kommit hem från Köln. Vilken jäkla stad det är alltså. Just nu är det karnevaltid här nere i Tyskland så jätte många människor går utklädda till olika saker. Jag såg en Pippi Långstrump idag faktiskt! Det roliga är att karnevalen börjar först om 3 veckor. Jag undrar hur gatorna kommer att se ut då! Jag fick ingen bild på någon, hade gärna velat fotograferat... Jag var i alla fall inne i Kölnerdomen.. Den är mäktig. Riktigt jävla mäktig. När vi kom in så på gick det en gudstjänst. Om ni kan ana hur hänförd jag blev. Jag stod bara rakt upp och ner och lyssnade. Kören sjöng nämligen. Jag kände mig så maktlös. Det var faktiskt väldigt fantastiskt.
Slut snackat om andliga känslor. Jag kan lägga upp lite bilder på domen. Den är mäktig, fast inte i närheten av Coluseum.

Jag var också på ett chokladmuseum. Det var gott, fast jag blev lite besviken. Trodde faktiskt att det skulle vara annorlunda.



Domen


Domen


Domen



Sist men inte minst, chokladfontänen!

Nu ska jag driva runt på nätet och sen sova. Bis morgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0