Helt plötsligt!

Nu slog det mig, helt plötsligt att halva veckan av lovet redan har gått och jag har fortfarande inte rört mina uppgifter som jag ska göra under lovet. Jag får ta med mig plugget till min bror på fredag. Det får bli en plugg-helg uppe hos honom, i Härnösand. Jag måste verklligen göra uppgifter för annars blir det super mycket att göra efter lovet och jag hatar verkligen att stressa med skolan i onödan. Nu är det fokusering på lunch och sedan packa i ordning det sista för att sedan åka på kryssning.

Efter lovet har jag:
  • Två nationella prov i tyska steg 4
  • Samhällskunskaps prov i samhällsekonomi
  • Historieprov på revolutionerna
  • Muntlig presentation på en engelsk bok
Samhällskunskaps provet är extra viktigt att jag får ett högt betyg på eftersom mitt förra inte gick hela vägen upp..

Nej nu är det korvstroganoff som gäller!

Bis morgen!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Gillaren skarpt! Lite Audrey Hapen över den tycker jag allt<3

2009-03-05 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0