Lördag lördag..

Hej allesammans!

Det är helt underbart vinterväder här i Härnösand. Jag verkligen njuter av solen och värmen. Nja, lite värme i alla fall. Det är ungefär 5- idag. Hur har ni det på er sista lovdag.. Jag vet att imorgon är det söndag och är egentligen den sista lovdagen men enligt mig är söndagar bara ångest söndagar. Jag hatar söndag.

Nej nu kom jag helt bort mig!! Idag har vi varit ute på en lång promenad och sen har vi bara myst. Jag har även pluggat lite men har fortfarande sjukt mycket kvar att göra idag. Det är så trist bara och allting känns så tungt. Jag hatar att inte vara hemma och deppa. Jag vill bara gråta ut. Men inte här, jag är inte hemma.

Nåja, ikväll blir det mys och i morgon går bussen klockan 9 härifrån och så är jag tillbaka i Stockholm vid 3 tiden. Gud så skönt. Fast samtidigt är det väldigt mysigt att hänga med brorsan och hans barn. Dom är allt för söta.

Nej, nu måste jag verkligen plugga. Eller kolla på Punk´d som går på MTV.. Får väl avgöra det sen.

Bis morgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0