Matteprov och frustration..

Hej allesammans!

Gud, jag är banne mig helt färdig just nu. Är så himla trött efter skolan och allt omkring! Idag så hade vi tydligen inget matteprov eftersom vår lärare hade glömt bort det, vi har det istället imorn. Det tycker jag var lite trist eftersom jag pluggade ganska bra igår. Imorgon börjar jag dagen klockan tio med provet som sedan följs upp av svenska och engelska, Jag ser framemot dagen imorgon. Det gör jag faktiskt.

Det var länge sen jag såg framemot något, eller det känns i alla fall som en evighet. Nu känns det bra. Jag ska baka kladdkaka, vispa grädde och skära upp apelsiner. Till det ska jag ha en stor kopp te, ibland, eller i alla fall just nu, får jag skämma bort mig.

Bis später!

Såhär skönt vill jag ha det!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh, stand! Hav! Sol! VÄÄÄÄÄRME!

2009-02-17 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0