Montag!

Hej allesammans!
Min dag har faktiskt varit helt underbar! Från första början så fick vi veta att vi slutade klockan halv 1 (!) vi slutar ju faktiskt i vanliga fall klockan halv 4!!!! Så efter skolan, som var en aning oseriös, så åkte vi in till stan och satte oss på starbucks för att små fika lite. Några andra gick och rökte vattenpipa, men jag behövde vara ocool för att plugga. Nu sitter jag här hemma och ska alldeles strax sätta igång med pluggning. Tycker det är drygt att ha ett prov nu när det bara är 2 dagar kvar.. Jag vill få ut så mycket som möjligt utav dom sista dagarna.

I morgon ska vi i alla fall ut på kvällen för att sörja över att vi åker på torsdag. Onsdagen ser faktiskt ut att bara bestå av packning och vara hemma. Min tysk fyller nämligen år på onsdag. På torsdag ska vi samlas kvart i sju vid skolan för hemfärd... Och om allt går som det ska är jag hemma vid 3 tiden på torsdag. Nej det vill jag inte tänka på, kommer sakna allt här nere..

Hur har eran dag varit? Jag hoppas att ni inte har lika mycket att stå i som jag har. Kanske är erat schema mindre än mitt. Hur är det i Svearike nu? Är det snö och slask och 10 minus då vägrar jag komma hem. Nja, lite överdrivet men bort med vinter tack!!

Nej nu ska jag göra en kopp te och plugga. Bis später

Kommentarer
Postat av: lisa

Nej vädret är faktist helt okej. Men det ryktas om att det kommer en storm ifrån sibiren snart! Inatt tror jag :S

2009-02-02 @ 18:40:27
URL: http://lisaforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0