Oh vilken härlig dag!

Hej allesammans! Eller rättare sagt god kväll.
Nu har jag packat det sista för tåg färden till min bror i morgon.. Jag och mamma lämnar huset klockan 5 på morgonen så det är uppstigning klockan 4.. Känns en aning meningslöst att ens försöka sova eftersom jag ändå inte kan göra det.

Kryssningen var rolig faktiskt. Skit rolig rättare sagt med tanke på omständigheterna. Jag har kunnat förbi se sakerna som har hänt och bara ha kul. Men det var vissa stunder då jag faktiskt höll på att spricka av ilska. Jag dansade och träffade jätte roliga människor!!

Jag börjar bli lite stressad eftersom jag inser att det bara är helgen kvar och sen börjar skolan och jag kräks verkligen på den. I alla fall i dagens läge. Dessutom har jag små ångest över att jag inte ens har börjat kolla igenom mina saker jag ska göra. Panik! Men jag har gott om tid på tåget och i helgen hoppas jag.

Nu ska jag driva runt på internet och sen..vet jag faktiskt inte. Slänger väl upp lite bilder också!



Frida.. Jag langar fjortist pose!






Dödsallvarligt


Bis morgen!

Kommentarer
Postat av: erica

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! LÄGG INTE UPP BILDER PÅ DEN DÄR JÄVLA SLYNAAN!!!!! JAG BLIR AS LACK BARA JAG SER HENNE!!!!!! AAAARH !!!!



typ hulken heh? (a)

2009-02-27 @ 01:20:52
URL: http://cumleus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0