Onsdag

Hej allesammans!

Idag var det första dagen i tibble sen jag kom hem från Tyskland och så var det första dagen i skolan efter jullovet. Gud vad konstigt det kändes att sätta foten inne i skolan. Jag önskade bara någon kunde dra mig tillbaka till min säng och tillbaka till sommaren eller i alla fall jullovet..

Idag känns som en tung dag. Det är en tung dag. Förmodligen är alla dagar lika tunga fast det känns som om den här dagen är riktigt jävla tuff. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill gå ut. Jag vill gå ut och gå och gå, tills jag kommer någon stans. Fast vart vet jag inte.

Jag är stark, jag är snygg och smart. Jag behöver inte någon som trycker ner mig och som inte värdesätter mig. Jag behöver framförallt inte någon som inte respekterar mig. Men det jag behöver är dig.. Jag undrar när folk slutar respektera andra människor. Kanske när dom slutar respektera sig själva. Jag vet inte. Jag har faktiskt ingen aning.

Jag ska ta varje dag som den kommer. Tacka mig själv och puscha mig själv för att jag klarat av den här dagen.Jag undrar bara när dom tunga dagarna börjar ta slut...

Kommentarer
Postat av: linn

dom tar slut!

kommer du ihåg när vi solade solarium och jag var helt paj? och har du märkt hur cp glad jag är nu?

om jag klarade de klarar du det också! :)

PUSS!

2009-02-11 @ 21:30:48
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0